فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

جام میناکاری مسی اصفهان

  • نویسنده: مهران خاشعی

جام میناکاری روی مس

جام میناکاری از جمله ظروف بسیار خاص و شیک، کاربردی و تزئینی هنر صنایع دستی است که با نهایت کیفیت و ظرافت و زیبایی در اصفهان تولید می گردد و به شکل تکی و انبوه به دست خریداران می رسد. جام میناکاری شده هم جنبه تزئیناتی در دکور منزل را دارد و هم اینکه از آن می توان به عنوان شربت خوری یا آبخوری، میوه خوری، بستنی خوری و کاسه استفاده نمود. به همین دلیل جام میناکاری اصفهان محصولی بسیار خاص محسوب می شود.جام مسی میناکاری و جام سفالی میناکاری شده، دو نوع زیر ساختی هستند که برای این محصول استفاده شده اند و از متریال های اصلی هنر میناکاری نیز هستند. طبیعتا جام مسی میناکاری به دلیل استفاده از فلز گرانبهای مس و زیبایی خاص طرح و نقوش بر روی آن قیمت بالاتری دارد. جام میناکاری روی سفال نیز رنگ های روشنتر و دلپذیری دارد و با قیمت کمتر خود، امکان خرید را برای همه فراهم ساخته است.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

جام میناکاری


مدل جام میناکاری

جام میناکاری در انواع مدل ها ساخته می شود که به خاطر همین پوشش دادن انواع سلیقه هاست که تا این اندازه توانسته محبوبیت بسیار زیادی کسب کند و به یکی از پرفروش ترین ظروف میناکاری شده تبدیل گردد. علاوه بر تنوع در جنس زیر ساخت، جام های میناکاری را به دو شکل باریک و بلند یا پهن و کوتاه می سازند. جام های پهن و کوتاه به عنوان سرویس آجیل خوری و میوه خوری و جام میناکاری باریک و بلند نیز بیشتر برای آبخوری و شربت خوری استفاده می گردند.جام پایه دار مسی و بدون پایه از دیگر مدل های این محصول میناکاری هستند که انواع پایه دار فرم رسمی تری دارند و بیشتر حالت تزئینی داشته و برای کادو دادن نیز زیاد استفاده می شود. از جام میناکاری پایه دار یا بدون پایه برای سفره هفت سین، سفره عقد و غیره هم استفاده می کنند که قطعا زیبایی رنگ مس یا تنوع رنگ بالای زیرساخت سفالی در کنار سینی مسی موقع تحویل سال و ترکیب آن با تنگ مسی میناکاری شده، ترکیب بسیار زیبا و چشم نوازی را ایجاد خواهد کرد.


ست تنگ و جام میناکاری

ست تنگ و جام مسی یا سفالی میناکاری شده و یا ست تنگ و جام مس و پرداز، ترکیب بسیار زیبایی است که از جام ها به عنوان لیوان استفاده می گردد. ارتفاع جام و تنگ میناکاری شده متنوع است که بسته به سلیقه خود خریداری خواهید کرد. به عنوان مثال برخی تنگ های میناکاری ارتفاع 40، 30 یا 33 سانتیمتر دارند. ارتفاع جام میناکاری نیز در این ست متنوع می باشد و در برخی موارد با ارتفاع 17 سانتیمتر و قطر دهانه 7.5 سانتیمتر یا ارتفاع 10 سانتیمتر و قطر دهانه 6 سانتیمتر و حتی ارتفاع 15 سانتیمتر و قطر دهانه 5 سانتیمتر تولید می گردند.قیمت جام میناکاری به تنهایی یا قیمت تنگ و جام میناکاری شده در زمینه های مسی، سفالی یا حتی مس و پرداز با بهترین قیمت و شناسنامه کالا به فروش می رسند. طرح و نقش این ظروف خیره کننده است و قطعا از دیدن کیفیت کار و دوام و ماندگاری بالای آن شگفت زده خواهید شد.

 

جام مسی میناکاری


شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه خرید جام میناکاری مناسب با توجه به هدفی که دارید، از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.جام میناکاری مسی به شکل ست با تنگ میناکاری شده می تواند زینت بخش ویترین منازل شما باشد.جام میناکاری یکی از محصولات شیک و لاکچری صنایع دستی میناکاری است که با زیرساخت های مسی و سفالی، پایه دار و بدون پایه، باریک و بلند یا پهن و کوتاه تولید می شود. جام میناکاری شده روی سفال یا مس به شکل دکوراتیو و تزئینی یا کاملا کاربردی به عنوان میوه خوری، آجیل خوری، شربت خوری، آبخوری، بستنی خوری و غیره قابل استفاده است.

 

  • نمایش : ۹۲۸
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز پزشک

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی