فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

جواهرات میناکاری شده اصفهان برای خانم های شیک پوش

  • نویسنده: مهران خاشعی

تاریخچه شروع به ساخت جواهرات میناکاری شده

جواهرات میناکاری شده مثل طلا و نقره شروع هنر بسیار زیبا و قدیمی میناکاری هستند. در واقع میناکاری در ابتدا بر روی جواهرات انجام می شد و متعلق به طبقه اشراف و درباریان بود و مردم عادی امکان برخورداری از آن را نداشتند. جواهرات میناکاری شده با تنوع و زیبایی بسیار بالای خود و ارزش بسیار زیاد طلا و نقره توانسته اند به ترند روز در دنیای مد و فشن تبدیل شوند. تنوع طرح و نقش و مدل های مختلف در این نوع جواهرات به حدی زیاد است که کاملا هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهد. ضمنا برای خرید این نوع جواهرات هزینه کمتری هم پرداخت خواهید کرد.اکنون میناکاری طلا و نقره در همه جای ایران انجام نمی شود و بیشتر شهرهای اهواز و تهران قطب این شاخه هنری میناکاری محسوب می شوند. در ساخت جواهرات میناکاری شده طلا و نقره کمتری بکار می رود و وزن کمتری دارند و بخشی از آن به لعاب و طرح و نقوش میناکاری تعلق دارد. به همین دلیل کسانی که می خواهند طلا و جواهرات داشته باشند و در عین حال خیلی خاص باشد، جواهراتی که بر روی آنها میناکاری شده را خریداری می کنند که خیلی راحتتر و بهتر با هر نوع تیپ و استایلی ست می شوند و قیمت مناسبتری هم دارند.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

جواهرات میناکاری

ساخت جواهرات میناکاری شده

میناکاری جواهرات به شیوه میناکاری سرد می باشد که با رنگ مایع و لعاب آماده و بدون گرمادهی در کوره انجام می گیرد. در این روش برای ساخت جواهر و زیورآلات میناکاری شده لایه با ضخامت مناسب از لعاب و رنگ میناکاری بر روی انگشتر، دستبند، گردنبند یا هر نوع زیورآلات دیگر کشیده می شود و رنگ آمیزی آغاز می شود که شاید این پروسه برای یک قطعه 1 روز کامل طول بکشد.با توجه به اینکه چسبیدن رنگ ها و سخت و خشک شدن آنها همراه با سخت کننده یا هاردنر انجام می شود به همین دلیل استادکار مربوطه باید دقت و سرعت کافی داشته باشد. پس از خشک شدن رنگ، حالت سرامیکی خاصی بر روی جواهرات شکل می گیرد. کشیدن رنگ نیز با ابزارهای نوک تیز خاص انجام می گیرد.جواهرات میناکاری شده که با روش میناکاری سرد تولید می شوند نیاز به کوره یا ابزار خاصی ندارند و پس از گذشت 48 ساعت در معرض هوای آزاد خشک می شوند و نیازی هم به پرداخت کاری ندارند.

 

زیورآلات میناکاری


خرید جواهرات میناکاری شده

شاید با خود بپرسید که چرا طلای خالص خریداری نکنید و به دنبال خرید طلای میناکاری شده باشید؟ کسانی که همیشه به دنبال ترندهای جدید در دنیای مد و فشن هستند از هیچ موردی غافل نمی مانند. یکی از ترندهای روز دنیا در زمینه زیورآلات برای خانم ها، جواهرات و زیورآلات میناکاری شده هستند.
میناکاری طرح و نقوش بسیار متنوعی دارد و رنگ آمیزی هر یک نیز می تواند به این تنوعات اضافه کند. اکنون فرض کنید که طرح های بی نهایت زیبا و متنوع جواهرات مختلف با تنوع رنگ و طرح و نقوش میناکاری ادغام شود. نه تنها ترکیب حاصل از زیبایی بسیار بالایی برخوردار است بلکه تنوع بسیار بالای آن قابلیت پوشش دادن کلیه سلیقه ها را دارد کما اینکه مجبور به پرداخت هزینه های گزاف هم نیستند.توجه داشته باشید که هنرمندان این شاخه از میناکاری طرح و مدل های سفارشی را نیز قبول می کنند. جنس های مرغوب جواهرات میناکاری شده و تنوع بالای آن را می توانید در شهرهای اهواز و تهران جستجو کنید.جواهرات میناکاری شده، ترند روز صنایع دستی ایران است.

  • نمایش : ۹۵۸
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز پزشک

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی