فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

حقوق میناکاری اصفهان و مشاغل خانگی پردرآمد و بدون نیاز سرمایه

  • نویسنده: مهران خاشعی

کسب درآمد از میناکاری

حقوق میناکاری و کسب درآمد از طریق آن در بین خانم های خانه دار به عنوان یک شغل خانگی با سرمایه اولیه بسیار کم، بدون نیاز به داشتن فضای خاص و بزرگ و خرید کوره، کثیفی بسیار کم و تنوع بسیار بالا مطرح شده است. هر چقدر ظرافت هنری محصولات تولیدی بیشتر باشند طبیعتا درآمد نیز بیشتر خواهد شد. البته امکان همکاری با کارگاه های معتبر نیز هست.حقوق میناکاری، بیشتر از حد انتظار و حتی با سرمایه اولیه کم ممکن است.حقوق میناکاری چقدر است؟ چقدر می توانم با میناکاری درآمد داشته باشم؟ چقدر سرمایه نیاز دارم تا به شغل میناکاری مشغول شوم؟ از این دسته سؤالات زیاد پرسیده می شود و علاقه مندان به هنر و صنایع دستی می خواهند بدانند که چه مقدار سرمایه برای راه اندازی این شغل در خانه نیاز دارند و چقدر درآمد خواهند داشت؟

 

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

درآمد میناکاری

درآمد میناکاری روی مس

حقوق میناکاری به شرطی که ظروف با کیفیت تولید کنید یکی از مشاغل خانگی پردرآمد محسوب می شود که در مقایسه با اشتغالزایی در سایر صنایع سرمایه اولیه بسیار کمتری نیاز دارد. به عنوان مثال فرض کنید برای راه اندازی یک کسب و کار در صنایع کشاورزی حداقل باید 100 میلیون تومان سرمایه داشته باشید یا به عنوان مثال در صنایع خودروسازی، رنگ شیمیایی و چسب و غیره به سرمایه های میلیاردی نیاز دارید. اما برای راه اندازی یک کارگاه میناکاری مجهز که به روش گرم یا پخت در کوره انجام خواهد شد با یک سرمایه اولیه در حد 15 تا 20 میلیون تومان کفایت می کند که در کنار آن برای چندین خانوار نیز اشتغالزایی می گردد.یا حتی کسانی که به فکر کسب درآمد و دریافت حقوق میناکاری از داخل منزل هستند - مثل بانوان هنرمندی که هم اکنون به شکل هنرمندان گمنام و زحمتکش به میناکاری و سایر صنایع دستی مشغول هستند – می توانند بدون نیاز به کوره و با روش میناکاری سرد یعنی رنگ لعابی بدون نیاز به کوره برای تثبیت شدن روی ظروف، کار خود را شروع کنند و پس از حرفه ای شدن درآمد بسیار خوبی داشته باشند.

 

حقوق میناکاری


درآمد میناکاری اصفهان

میزان درآمد و حقوق میناکاری در صورتی که خود اشتغالی را انتخاب کرده باشید به چند عامل بستگی دارد. اولین مورد سرعت انجام کار و دومین عامل ظرافت و دقت و ارزش هنری کار شماست که به هر نسبت بیشتر باشند، درآمد شما نیز بیشتر خواهد شد. طبیعتا آثار هنری میناکاری که کیفیت نداشته باشند و از مواد اولیه مرغوب ساخته نشده باشند، فروش هم نخواهند داشت لذا با شرط در نظر گرفتن مواد اولیه مرغوب به این دو عامل بستگی دارد.توجه داشته باشید که برای راه اندازی و فراگیری هنر میناکاری اصلا نیاز به تحصیلات دانشگاهی و آکادمیک نیست. حتی اگر بسیار مبتدی و در حد صفر باشید با شرکت در کلاس های آموزش میناکاری از مبتدی تا پیشرفته زیر نظر اساتید معتبر خیلی سریع یاد خواهید گرفت. این شغل کثیف کاری ندارد و فضای زیادی هم برای انجام در منزل نیاز ندارید. مواد اولیه آن وارداتی نیستند و لذا هزینه خرید مواد اولیه هم زیاد نیست. برای انجام دادن در خانه هم نیاز به خرید کوره ندارید و رنگ و لعاب های بدون کوره نیز تولید شده اند.

 

کسب درآمد با میناکاری

فروشگاه صنایع دستی اصفهان نیز به عنوان حامی بزرگ و اصلی هنرمندان صنایع دستی مخصوصا میناکاری نیز به شما کمک می کند تا ظروف میناکاری که تولید کرده اید را به فروش برسانید که به خاطر اعتبار بالای برند در فروش آن تأثیرگذار است. البته نمونه های آثار توسط کارشناسان تأیید می شوند و در صورت مطابقت با شرایط و استانداردها، امکان برقراری همکاری وجود خواهد داشت. حقوق میناکاری بسیار عالی برای خانم های خانه دار است.

 

 

برخی از نمونه محصولات فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

ست ترمه و گلدان میناکاری

ست ترمه و گلدان میناکاری

باکس ست میناکاری

ست کامل میناکاری

باکس هدیه ترمه و گلدان میناکاری

باکس هدیه ترمه و گلدان میناکاری

تابلو میناکاری اصفهان

تابلو میناکاری اصفهان

ست هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی صنایع دستی

بشقاب میناکاری با جعبه

بشقاب میناکاری با جعبه

ست اداری خاتم کاری اصفهان

ست اداری خاتم کاری اصفهان

بشقاب قلمزنی با جعبه

بشقاب قلمزنی با جعبه

قاب سه بشقاب میناکاری

تابلو سه بشقاب میناکاری

گلدان میناکاری

گلدان میناکاری اصفهان

ست گلدان مس و پرداز

ست گلدان مس و پرداز

تندیس گلدان میناکاری

تندیس گلدان میناکاری

 

  • نمایش : ۹۷۶
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز پزشک

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی