فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید رنگ میناکاری اصیل و مرغوب + فیلم ساخت رنگ در میناکاری

  • نویسنده: مهران خاشعی

 

 

تماس با ما

 

 

 

 

خرید رنگ میناکاری مرغوب و با کیفیت بالا و همچنین قیمتی مناسب، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است تا کیفیت نهایی شما پس از محصول کاهش پیدا نکند و حتی رنگ ظروف در کوره نریزد. لذا فروشگاه بازار مینا در این زمینه علاوه بر تضمین کیفیت و مرغوبیت، قیمتی نازل نیز برای دوستداران این هنر و صنعت در نظر گرفته است.همانطور که مطلع هستید خرید رنگ میناکاری و تهیه ی نوع مرغوب آن از اهمیت بالایی برخوردار است و آموزش ساخت رنگ میناکاری باید بصورت اصولی انجام شود تا کیفیت کار شما را پایین نیاورد مخصوصا که امروزه به علت تعدد فروشگاه های این محصول، انتخاب را برای دوستداران این هنر و صنعت سخت کرده است. خرید عمده رنگ میناکاری با تخفیف ویژه برای میناکاران از طریق سایت و تماس تلفنی انجام خواهد پذیرفت. لذا در این مقاله فروشگاه بازار مینا قصد دارد به کمک کارشناسان فروش مجرب و حرفه ای خود قصد آموزش نکات به منظور خرید رنگ میناکاری و ارائه ی محصولاتی با کیفیت را دارد که به پشتوانه ی رضایت بالای مشتریان در طی این چند سال توانسته جایگاه رفیعی را نصیب خود سازد.

 

 

 

 

خرید عمده رنگ میناکاری

 

 

 

شیوه ی صحیح خرید رنگ میناکاری که امروزه به دو فرم پودری و لعابی (رنگ لعاب میناکاری) صورت می گیرد از چنان اهمیت بالایی برخوردار است که در برخی موارد افراد پس از صرف ساعت ها تلاش و زحمت، وقتی ظروف خود را از کوره بیرون آورده اند با ظروفی تیره و تار و یا بدون رنگ مواجه شده اند (ریخته شدن رنگ در کوره)!!! لذا رنگ زدن میناکاری با جنسی مرغوب بسیار اهمیت دارد. لذا هم باید قادر باشید تا با نسبت هایی صحیح، صمغ عربی و گلیسیرین و پودر اکسید فلزات (پودر رنگ میناکاری که پودرهایی نسوز هستند) را با هم ترکیب کنید و هم خرید رنگ میناکاری از فروشگاهی معتبر انجام شده باشد. فروشگاه بازار مینا به عزیزانی که تجربه ی اول خود را کسب می کنند و یا حرفه ای نیستند.

 

 

 

 

خرید رنگ میناکاری

 

 

 

 

 خرید رنگ میناکاری به صورت لعابی را توصیه می کند که آماده ی مصرف بوده و نیاز به دانش ترکیب کردن اجزاء ندارد. همچنین توجه داشته باشید که هنگام خرید رنگ میناکاری به صورت پودری و لعابی، به جنس ظروف مورد استفاده نیز دقت داشته باشید. رنگ میناکاری سفال کاملا متفاوت از رنگ مورد استفاده برای ظروف مسی است و ظروف سفالی از حساسیت متفاوت و ترکیب رنگ مجزایی بهره می برد که عدم توجه به آن نتیجه ی دلخواه را ایجاد نخواهد کرد.

 

 

 

خرید رنگ مینا کاری

 

 

 

 

امروزه هنر میناکاری به چنان محبوبیتی دست پیدا کرده که حتی برخی زنان در خانه به انجام آن مشغول بوده و از این طریق کسب درآمد دارند. فروشگاه بازار مینا که بزرگ ترین حامی هنر و صنایع دستی ایران شناخته شده، علاوه بر حمایت های جانبی از محصولات این عزیزان و تمامی هنرجویان میناکاری اصیل ایرانی، برای خرید رنگ میناکاری توسط این عزیزان، این تضمین را می دهد که علاوه بر کیفیت بالا، قیمت رنگ لعاب میناکاری و قیمت رنگ های میناکاری به صورت پودری با نازل ترین قیمت به فروش خواهند رسید. با خرید رنگ های میناکاری از فروشگاه بازار مینا، از این پس هیچ نگرانی بابت کیفیت محصولات خود نخواهید داشت ضمن اینکه می توانید محصولات ما را پس از خرید بر روی فلز مورد نظر تست کنید تا گواهی بر ادعای ما باشد.

 

 

 

خرید رنگ پودری میناکاری

 

 

 

از جمله رنگ هایی که هنگام خرید رنگ میناکاری به چشم می خورند شامل رنگ لاجوردی میناکاری، رنگ طلایی میناکاری، زرد، ارغوانی (اخیرا محبوبیت زیادی در بین خریداران پیدا کرده است)، صورتی، سبز، مشکی و غیره هستند. توجه داشته باشید که به هنگام خرید رنگ میناکاری، رنگ سفید به هیچ وجه جزء اجزای رنگ محسوب نمی شود و میناکاران در صورت نیاز، سطح ظرف را تراش می دهند تا به رنگ سفید لعاب برسند.

فروشگاه بازار مینا برای دوستداران هنر و صنعت میناکاری که نیاز به خرید رنگ میناکاری دارند، با ارائه ی محصولاتی با کیفیت و مرغوب و قیمتی استثنایی، رسالت خود می داند تا بدین شیوه از این عزیزان حمایت همه جانبه داشته باشد و با خیالی راحت بتوانند نتیجه ی رضایت بخشی از زحمات خود دریافت کنند.

 

 

 

 

خرید رنگ مخصوص میناکاری

 

 

 

 

خرید رنگ میناکاری وقتی مرغوب تلقی می شود که فاقد هرگونه سنگریزه بوده و کاملا نرم باشد که تمامی این ویژگی ها در محصولات این فروشگاه مشهود بوده و رضایت و اطمینان شما عزیزان، نماد و اثباتی بر این ادعا است. همچنین این مژده را هم برای خریداران گرامی داریم که هم اکنون امکان خرید رنگ میناکاری براق نیز فراهم است و موقع ثبت سفارش خرید رنگ میناکاری می توانید از این محصولات، با همان تضمین کیفیت و مرغوبیت بهره مند شوید.

 

 

 

 

 

 

برنامه صنایع دستی

 

اینستاگرام صنایع دستی

 

تلگرام صنایع دستی

  • نمایش : ۸۹۵
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز پزشک

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی