فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

ظروف مسی میناکاری اصفهان

  • نویسنده: مهران خاشعی

برای تولید انواع ظروف میناکاری باید تجهیزات و کارگاه بزرگی را فراهم کرد تا بتوان انواع و اقسام آن ها را تولید کرد. در این روش مدیر کارگاه تلاش می کند تا انواع و اقسام ظروف میناکاری شده اصفهان و ظروف مسی میناکاری را تولید کرد تا بتوان همه سلیقه های مشتریان و خریداران را پوشش داد. تنوع تولید ظروف مسی میناکاری باعث جذب بیش تر خریداران و مشتریان بیش تر می شود.

 

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

ظروف میناکاری

این ظروف را می توان در دو جهت به کار برد که یکی برای دکوراسیون و دیگری برای کاربردهای معمولی در خانه. دکوراسیون می تواند یکی از جنبه های مهم برای تولید انواع ظروف میناکاری شده باشد. بشقاب و سایر ظروف غذاخوری نمونه بارز این هنر اصیل ایرانی است. برخی از افراد دوست دارند که در این نوع ظروف غذا را میا کنند و اکثریت قریب به اتفاق مردم آن ها را برای دکوراسیون منزل می پسندند. 

 

ظروف مسی میناکاری

انواع ظروف میناکاری

امروزه در خیلی از شهرهای کشور مانند اصفهان و شیراز، زنجان، مراکز تولید انواع ظروف میناکاری وجود دارد که متناسب با نیاز کشور، ظروف مسی میناکاری و ظروف مسی میناکاری شده اصفهان را تولید می کنند. مهم ترین مرکز تولید در این میان ، کارگاه های مجهز و بروز شده شرکت صنایع دستی بازار مینا است که پرسنل خیلی زیادی در این کارگاه ها کار می کنند و روزانه سیل عظیمی از این تولیدات روانه بازار شده و در اختیار هنردوستان قرار می گیرد. ظروف مسی میناکاری یکی از پرکاربردترین وسایل در خانه است.

 

ساخت ظروف مسی میناکاری

در هر یک از کارگاه های تولیدی، مراحلی برای تولید ظروف مسی وجود دارد و بسیاری از پرسنل لازم است که با رعایت این مراحل این ظروف مسی را با دقت بسیار بیش تری بسازند. 

 

  • انتخاب سرامیک
  • سمباده کشی اولیه 
  • نقش پذیری و لعاب پذیری ظروف مسی 
  • سمباده کشی نهایی 

 

اهمیت پرداخت در تولید انواع ظروف مسی

هر چقدر که این نوع ظروف بهتر سمباده بخورند و پرداخت شود به همان اندازه این نوع ظروف شفاف و براق خواهند بود. پرداخت باعث می شود که این ظروف شفاف تر و براق تر به نظر برسد و این قضیه در فروش بیش تر نقش موثری دارد. 

 

ظروف مسی میناکاری

 

میناکاری اصفهان

هر چقدر که تنوع ظروف مسی میناکاری بیش تر باشد به همان اندازه مشتریان و خریداری بیش تری می توانند از این ظروف خریداری کرده و استفاده کنند. هر چقدر که کارگاه های تولیدی بتوانند این ظروف مسی را با تنوع بیش تری تولید کنند به همان اندازه بر تعداد مشتریان و خریداران افزوده خواهد شد. ظروف مسی میناکاری مانند بشقاب، کاسه، کارد و چنگال، سایر ظروف آشپزخانه با تنوع زیادی تولید می شود تا هر آن چه را که برای یک کدبانو لازم است تولید شود. 

 

 

تولید ظروف مسی متنوع باعث خواهد شد تا خریداران و مشتریان بیش تری از این نوع ظروف را خریداری کرده و هر روز بر تعداد خریداران و مشتریان افزوده خواهد شد. شرکت صنایع دستی بازار مینا در تولید و عرضه ظروف مسی میناکاری ، ظروف مسی میناکاری شده اصفهان یکی از شرکت های برتر در این عرصه هنری است و امروزه بسیاری از این محصولات کارگاه های تولیدی این شرکت به بازارهای ملی ارسال می شود تا مردم هنردوست بتوانند از آن ها استفاده کنند. 

 

 

برخی از نمونه محصولات فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

ست ترمه و گلدان میناکاری

ست ترمه و گلدان میناکاری

باکس ست میناکاری

ست کامل میناکاری

باکس هدیه ترمه و گلدان میناکاری

باکس هدیه ترمه و گلدان میناکاری

تابلو میناکاری اصفهان

تابلو میناکاری اصفهان

ست هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی صنایع دستی

بشقاب میناکاری با جعبه

بشقاب میناکاری با جعبه

ست اداری خاتم کاری اصفهان

ست اداری خاتم کاری اصفهان

بشقاب قلمزنی با جعبه

بشقاب قلمزنی با جعبه

قاب سه بشقاب میناکاری

تابلو سه بشقاب میناکاری

گلدان میناکاری

گلدان میناکاری اصفهان

ست گلدان مس و پرداز

ست گلدان مس و پرداز

تندیس گلدان میناکاری

تندیس گلدان میناکاری

 

  • نمایش : ۹۴۵
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز پزشک

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی