فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

فروش عمده میناکاری اصفهان با ارسال فوری به سراسر کشور فروشگاه میناکاری اصل اصفهان

  • نویسنده: مهران خاشعی

 

 

 

 

 

تماس با ما

 

 

فروش عمده میناکاری در اصفهان قیمت مناسب تری نسبت به تک فروشی در فروشگاه دارد. البته بایستی در نظر گرفته شود که تعداد سفارش و نوع محصول در تخفیف نهایی تاثیر زیادی دارد. همچنین با توجه به متفاوت بودن کیفیت ظروف میناکاری و متفاوت بود استادکاران میزان تخفیفات عمده فروشی میناکاری با محصولات مشابه فرق دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر بهتر است با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

 

 

فروش عمده میناکاری

 

 

بهترین محصولات صنایع دستی اصیل ایرانی را میتوانید با خاطری آرام از فروشگاه صنایع دستی اصفهان تهیه کنید. اصل بودن ظروف میناکاری برای مشتریان بسیار مهم است. بسیاری از محصولات با برند اصلی و امضای استادکار بصورت آنلاین قابل ارائه به مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشند. قیمت ها بگونه ایی تنظیم شده تا هم تولید کننده و هم مصرف کننده راضی باشند.

 

 

 

فروش عمده میناکاری اصفهان

 

 

 

نه تنها خرید عمده میناکاری اصفهان بلکه فروش عمده فیروزه کوبی , فروش عمده خاتم کاری , فروش عمده ملیله کاری و کلیه محصولات موجود در فروشگاه امکان پذیر است. بطور کلی تخفیف های فروش عمده صنایع دستی بدین گونه است . 10درصد تخفیف برای خرید بیش از 20محصول , 15درصد تخفیف برای خرید بیش از 50محصول و 20درصد تخفیف برای خرید بیش از 100محصول. البته پیشنهاد می شود قبل از سفارش با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

 

 

خرید بشقاب میناکاری

 

 

 

معمولا مشتریان خرید عمده میناکاری اصفهان فروشگاه های صنایع دستی در سراسر کشور و همچنین سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی برای ارائه هدایای تبلیغاتی خود می باشند. درج لوگو بر روی محصولات از جمله ویژگیهای بسیار خوب است که هم می تواند توسط مشتریان و هم با پرداخت وجه اندک توسط فروشگاه صنایع دستی اصفهان صورت پذیرد.

 

 

خرید صنایع دستی

 

 

پس از خرید عمده محصولات صنایع دستی , آنها بسته بندی مطمئن شده و سپس از طریق باربری و ترمینال با هماهنگی مشتریان ارسال می گردد. ارسال فوری به سراسر کشور بصورت امن انجام شده و مشتریان می توانند در بهترین زمان سفارشات خود را دریافت کنند. خرید صنایع دستی و بطور مشخص میناکاری اصل اصفهان را با ما تجربه کنید.

 

 

خرید خاتم کاری

 

 

 

 

 

  • نمایش : ۸۸۴
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز پزشک

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی