فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

چراغ میناکاری شده از صنایع دستی خاص اصفهان

  • نویسنده: مهران خاشعی

چراغ میناکاری شده امروزه در زمینه های سفالی و مسی تولید می گردد. انواع پرفروش این چراغ ها، چراغ سفالی میناکاری به شکل چراغ لامپا سفالی میناکاری شده و چراغ گردسوز سفالی میناکاری شده و چراغ لاله میناکاری استاد مرتضی اسماعیلی هستند که می توان از آنها به عنوان چراغ خواب میناکاری یا به عنوان تزئیناتی و دکوراتیو نیز استفاده نمود.

 

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

چراغ میناکاری

چراغ میناکاری شده

چراغ میناکاری شده به فرم سنتی خود کماکان کاربرد تزئیناتی و دکوراتیو خود را دارد ولی با ظاهر جدید و زیبای خود علاوه بر ارزش قدیمی و عتیقه بودن، ارزش هنری نیز پیدا کرده و برای تزئین دکوراسیون داخلی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.چراغ میناکاری شده که بیشتر بر روی سفال تولید می شود، با برند لالجین همدان مرغوبیت و کیفیت بسیار بالایی دارد چون همانطور که می دانید شهر لالجین به عنوان شهر جهانی و مهد هنر سفالگری شناخته شده که میناکاری روی سفال نیز از ابداعات اساتید خوش ذوق و حرفه ای این دیار محسوب می گردد.چراغ میناکاری شده به چند شکل رایج به فروش می رسد که نسبت به سایر فرم های تولیدی خود محبوبیت و در نتیجه فروش بسیار بیشتری دارند. فرم اول چراغ لامپا سفالی میناکاری شده است. چراغ لامپا یا لَمپا (Kerosene) چراغ های نفتی اولیه بوده اند که با آغشته شدن فیتیله استوانه ای شکل آن به نفت و شعله ور شدن نور تولید می کرد و بر روی محفظه شیشه ای قرار می گرفت.این فرم از چراغ های میناکاری شده بر روی سفال و با طرح اسلیمی – ختایی تولید می گردد که از طرح های اصیل و سنتی میناکاری است.فرم بعدی چراغ نفتی میناکاری شده، چراغ گِردسوز سفالی میناکاری شده یا چراغ گردسوز میناکاری سفالی است. این نوع چراغ ها نیز مشابه با چراغ های لامپا، با نفت کار می کردند اما فرق آنها این بود که فیتیله دایره ای شکل داشته اند و به شکل دورانی می سوختند و بر روی آنها نیز محفظه شیشه ای لوله ای قرار می گرفت و نور بیشتری نسبت به چراغ لامپا داشتند.

 

 

میناکاری اصفهان


فرم بعدی چراغ گل و مرغ میناکاری یا همان چراغ لاله میناکاری است که به آن چراغ میناکاری شده طرح لاله نیز گفته می شود که زمینه آن مسی است. این چراغ در فروشگاه بازار مینا با امضاء و اثر استاد مرتضی اسماعیلی به عنوان برترین برند و مرغوب ترین نوع چراغ میناکاری به فروش می رسد که قیمت بسیار مناسبی دارد. هم می توان از آن به عنوان چراغ تزئینی و دکوراتیو استفاده نمود و هم اینکه لامپ به آن وصل کنید به عنوان چراغ خواب میناکاری استفاده نمایید.امروزه نیز در شاخه میناکاری از این دو فرم سنتی و کلاسیک چراغ های نفتی برای تولید چراغ میناکاری شده نفیس و ارزشمند الهام گرفته اند که مشابه با فرم فلزی و ساده خود جنبه تزئینی و دکوراتیو دارد و برای کسانی که می خواهند از این وسایل قدیمی خریداری کنند و قیمت کمتری پرداخت نمایند، گزینه بسیار بهتری است.


قیمت چراغ میناکاری

چراغ های میناکاری شده عمدتا از جنس سفال هستند ولی بنابر درخواست مشتری امکان تولید بر روی مس نیز وجود دارد که طبیعتا به دلیل گرانبها بودن فلز مس نسبت به سفال قیمت نهایی بیشتر خواهد بود. چراغ سفالی میناکاری، طرح و نقش متنوع تری دارد، وزن کمتری داشته و قیمت آن نیز مناسبتر است و حتی می توان از آنها به عنوان هدیه و کادو به کسانی که اشیای قدیمی می پسندند استفاده نمود.قیمت چراغ های میناکاری شده بسته به سایز چراغ، زمینه سفالی یا مسی، برند یا امضای استاد سازنده و حتی فروشگاه متفاوت است. شما عزیزان می توانید بهترین چراغ میناکاری شده را در طرح، شکل و زمینه های مختلف با بهترین قیمت از فروشگاه بازار مینا خریداری کنید. چراغ میناکاری شده طرح لاله با نقوش گل و مرغ اثر استاد مرتضی اسماعیلی از بهترین هاست.

 

  • نمایش : ۹۶۱
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز پزشک

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی